Mie muistin miksi se oli minun mielestä silloin niin tajuton, jos mie siis edes kerkesin unohtaa, en tiedä pitikö se sen puheen, mutta edes että se kirjoitti sen... :o ihan tajutonta, tajutonta. Äiti muuten sanoi, että hyvin todennäköisesti siitä saa AIDSin, mutta ei tiennyt voiko sen ehkäistä kuumentamalla tai pakastamalla, siitä ei varmaan ole vielä tehty edes tutkimusta :D

Pelottaa mennä huomenna kouluun, vaikken mie ole kuullut mithään..oli jännä huomata teatterissa, miten minulla meinasi iskeä pakokauhu pelkästään siitä "Nyt sä olet ihan kuin Hitler, loistavaa Niklas." tai ainakin suunnilleen noin, siis...miten sillä yhdellä on niin suuri vaikutus...eihän tuolla kommentilla ollut mitään tekemistä minun kanssa, eikä se itse sitä edes sanonut! Olisi kauhean helppoa, liiankin helppoa, paeta tästä kaikesta. Mennä sieltä missä aita on matalin, ja sieltäkin sen aidan viimeisen puomin alta

Kumpa sie löisit minua pieni, mikset sie lyö minua, miksei teistä kukaa lyö minua! Murra niitä pirun kylkiluita jotka pitää sydämen häkissä turvassa, lopettaisi sekin lepatuksensa