Pelottaa ehkä vähän, kun tänään huomasin, miten mie olen enemmän kuin kiintynyt kahteen ihmiseen. (Ja kolmanteen mie olen koukussa, mutta ei puhuta siitä.) Ehkä mie sitten olen hippi, kun kerta mie rakastan kahta tyttöä, ja rakastaisin vaikka kuinka montaa muutakin ihmistä, jos he vain rakastaisivat minua. Eikö?

Eihän niitä poikia lasketa jotka minusta tykkäsivät, koska ne ei tykänny musta viime vuonna. Lasken siis rakkautta menneisyydestäni, vittu naurakaa viime vuodelle.

On liian monta heitä, jotka eivät minusta pidä. Ei kai siinä tavallaan mitään pahaa, mutta on kauheaa tietää se. Kun en pysty antamaan sitä itselleni anteeksi, että olen aina vääränlainen. Yksi varsikin inhoaa minua, vihaa minua.

Mä viillän sun kurkun auki paperilla.

"Miksi sie olet nykyään niin hiljaa tunnilla?"

Viime vuosi tarkoittaa viime lukuvuotta, seitsemännettä luokkaamme, sannallisessa ajanlaskussa.

Minun ei ikinä pitänyt rakastua