Mulla on enemmän kuin koskaan ennen, muttei siltikään tarpeeksi.

Miten inhottavaa! Älä anna minulle pienintäkään toivoa siitä että olisin jotain, tahdon niellä kemiaa, mistä minulla on 8.

Mitä vittua sä täällä teet, painu helvettiin.

Miksi haluatte satuttaa minua.. Tai ettehän te voi tietää, vai aliarvioinko juorujen kantavaa voimaa? Eihän minulla ole erityisoikeuksia.

 

Oikeasti minua väsyttää ihan helvetisti, mutta saanhan mie hymyillä. Tahtoisin olla jokaiselle jotakin, mutta turhan usealle taidan olla rasittava teini penska. Varsinkin niille, joiden mielipide on tärkein. Ja tämähän on nyt tietenkin pelkkää itsekeskeistä paskaa, sillä en tarvitse heitä sen enempää kuin he minua.

Ja hän

 

Jonka takia sain melkein piikin, olisin ollut jo sairaalakunnossa jos olisin ollut yksin purkkini kanssa.

Sitä se teettää, kun on pää mikä on, Heissu ja Setä-Komulainen tietääkin mitä tapahtui kun minut jätti tunniksi yksin pääni kanssa ;)

1335156.jpg 

Tämä kuva on pöllitty Deviantartista, jonka linkistä minulla ei ole kärpäsen ripuli kakan kokoista tietoa.